I'm from Switzerland Sorry, it was supposed to be in english with a german translation. But somenthing went wrong. I can't register a new device. There are 6 identical houses. I installed mine with no problems. Then we tried with the neighbor and there is no way. We have changed all the settings in the router and in the WiFi. We tried the phone hotspot. I am able to ping the device, but the WLAN LED is always flashing red when the procedure is complete. I would like to test it with my WiFi but it seems that we will have to connect the heating system to start the procedure, but I do not want to ruin the accounts by mixing the heating groups. Is there any way to perform this test? Is there a way to get more debugging information when making connections? Do you have any test procedures to verify the connection with a PC? For example ping or test a port on the server? Thank you very much for all the information you could give. Ich kann kein neues Gerät registrieren. Es gibt 6 identische Häuser. Ich habe meinen ohne Probleme eingebaut. Dann haben wir es beim Nachbarn versucht und es geht nicht. Wir haben alle Einstellungen im Router und im WLAN geändert. Wir haben den Telefon-Hotspot ausprobiert. Ich kann das Gerät anpingen, aber die WLAN-LED blinkt immer rot, wenn der Vorgang abgeschlossen ist. Ich würde es gerne mit meinem WLAN testen, aber es scheint, dass wir das Heizsystem anschließen müssen, um den Vorgang zu starten, aber ich möchte die Konten nicht ruinieren, indem ich die Heizgruppen mische. Gibt es eine Möglichkeit diesen Test durchzuführen? Gibt es eine Möglichkeit, beim Herstellen von Verbindungen weitere Debugging-Informationen zu erhalten? Haben Sie Testverfahren, um die Verbindung mit einem PC zu überprüfen? Zum Beispiel einen Port auf dem Server pingen oder testen? Vielen Dank für alle Informationen, die Sie geben konnten.
... Mehr anzeigen