abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Anzeigen  nur  | Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 

Vitoconnect ot2

Hello,
 
I'm having some problems when trying to reconnect Vitoconnect to the Vicare app. When trying to add device the app displays error, something is wrong. try again latter.. I scanned QR code and the same when entered all data manually. Can you help me resolving this problem ?
Thanks in advance .
 
Sorry that in English
Screenshot_20220914-190418_ViCare.jpg
3 ANTWORTEN 3

Hello renatas1979,

 

in our community we only support in German and only heating systems and components which are produced for the German market. If you need support in your native language or support for a system which is not produced for the German market, please tell us where you are from an we will give you the contact details of our competent colleagues in your region.
 

Greeting Benjamin from the Customer-Care-Team

Hallo, nach dem zurück setzen des Telefons auf die Werkseinstellungen, kann keine Verbindung hergestellt werden zur Vittoconnect ot2 (S/N 7637414004842189) zur Vicare. Ich hänge das Bild mit. Letzte Vicare Version. Samsung Galaxy S21.

Ich brauche Ihre Hilfe.

Screenshot_20220915-131613_ViCare.jpg

Der Text aus einem Übersetzungsprogramm ändert nichts daran, dass das Produkt nicht für den deutschen Markt ausgeliefert wurde.


Bitte wende dich an die zuständigen Partner vor Ort.

Die Kontaktdaten findest du unter folgendem Link.

 

https://www.viessmann.lt/lt/services/technines-prieziuros-partneriai.html

 

PS: Deine Vitoconnect ist nicht registriert, was nichts mit dem Zurücksetzen des Telefons zu tun hat. 


Was das Scannen des QR-Codes angeht, so kann es aktuell zu Problemen kommen.

Daran wird aber bereits gearbeitet.
Ich schlage vor, dass du es heute Nachmittag bzw. morgen nochmal versuchst. 

Top-Lösungsautoren